کتاب کار ریاضی سوم ابتدایی انتشارات گل واژه
نوشته شده توسط : شفق

کتاب کار ریاضی سوم ابتدایی انتشارات گل واژه 

 کار ریاضی سوم 

کتاب کار ریاضی سوم گل واژه کتاب کار ریاضی سوم گل واژه کتاب کار ریاضی سوم ابتدایی انتشارات گل واژه کار ریاضی سوم 
ساختار و ویژگی‌ها ی  کار ریاضی سوم  :
  1. کلبه : با توجه به تغییر رویکرد نظام ی از  محور به دانش‌آموز محور و در راستای حفظ  ی در این  سعی شده است فعالیت‌ها و مثال‌هایی طراحی شود که راهنمایی برای  مسائل بوده و دانش‌آموز خود به  ی دست یابد.
  2. تمرین: به منظور تثبیت و توسعه آموخته‌ها در این قسمت تمرین‌های متنوعی (جدول، سؤالات چهارگزینه‌ای، مسئله و…) قرار داده شده است. این تمارین بر اساس برنامه ی هفتگی و با در نظر گرفتن موضوعاتی که در قسمت‌های قبل (نگاه به گذشته) مطرح شده، طراحی گردیده است.
  3. : در پایان هر فصل، سؤال‌های منتخب و ترکیبی مربوط به سایر بخش‌ها با  آگاهی دانش‌آموز از میزان توانایی‌اش در مسائل تبیین شده است.
  4.  معلم: در این  جهت ارزیابی آموخته‌های دانش‌آموز جدولی با عنوان  معلم قرار داده شده است. این جدول می‌تواند راهنمایی مناسب برای آگاهی  از وضعیت ی فرزند باشد.
  5.  پایانی‌: برای آشنایی دانش‌آموزان با نمونه سؤالات ی ۵ دوره  میان نوبت و پایان نوبت اول و دوم بر اساس بودجه‌بندی  و پرورش طراحی شده است.

برای خواندن توضیحات کامل این  و خرید تلفنی و یا  و یا   کار ریاضی سوم  روی آیکن زیر کلیک کنید.

خرید اینترنتی و خرید پستی کتاب کار ریاضی سوم گل واژه کتاب کار ریاضی سوم گل واژه کتاب کار ریاضی سوم ابتدایی انتشارات گل واژه و   کار ریاضی سوم 

راستی ما نظرات شمارو میخونیم و واسمون مهم که چه ی از نظر شما بهتره و دوست داریم نظرات شمارو واسه معرفی  بدونیم به ما کمک کنید و پایین همین صفحه نظر خودتونو برامون بنویسید.منتظریم!
 مهم: اگه توی  مردد هستید و نمی دونید کدوم کتاب بهتره یا نظرات بقیه رو درباره ی این کتاب همین پایین بخونید یا به  رایگان ما زنگ بزنید.
های بیشتر و  رایگان کتاب به سایت ما “فروشگاه اینترنتی شفق” مراجعه کنید یا تلفنی کتاب مورد نظر خود را به ما سفارش دهید تا به قیمت پشت جلد کتاب و در اسرع وقت به دست شما برسد.
تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۷۵۷۹۰۵
ارسال رایگان برای  تهران و ارسال پستی برای  سایر استان های کشور عزیزمان ایران.

 





:: برچسب‌ها: کتاب کار ریاضی سوم , ریاضی سوم گل واژه , گل واژه ریاضی سوم , ریاضی سوم کار , کتاب کار ریاضی سوم , ریاضی سوم گل واژه , کتاب کار گل واژه ریاضی سوم ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: